TORNO DEL BOSC AMB LES MANYS TENYIDES

TORNO DEL BOSC AMB LES MANYS TENYIDES

SKRABEC, SIMONA

16,50 €
IVA inclós
No disponible
Editorial:
L'AVENÇ
Any d'edició:
2019
ISBN:
978-84-16853-28-1
Pàgines:
192
Enquadernació:
Bolsillo
16,50 €
IVA inclós
No disponible

Després de tres llibres d’assaig publicats, Simona Škrabec fuig puntualment de la seva tasca de filòloga i estudiosa de la teoria literària per mostrar la seva faceta més creativa com a narradora en una obra íntima i personal. Torno del bosc amb les mans tenyides és un recull d’impressions, reflexions i sensacions narrades en primera persona i que neixen arran dels múltiples viatges de l’autora per tot el món. Un meravellós mostrari de postals literàries on la natura desperta els sentiments, on les escenes quotidianes evoquen records i olors, on les sensacions conflueixen en paisatges presents tenyits de melangia i on afloren experiències personals de l’autora que parlen de pèrdua, d’identitat, del desarrelament d’algú que va deixar la seva terra i acaba per no sentir-se d’enlloc, de la fugida i alhora la recerca d’un mateix que suposa viatjar.

Articles relacionats

  • LA COLÒNIA
    MAGEE, AUDREY
    "En Lloyd, un pintor que va de baixa, decideix passar uns mesos en una illa remota de la costa irlandesa per trobar la inspiració. Però no és l'únic que hi viatja: en Masson, un lingüista francès, duu quatre anys fent una tesi sobre la singularitat del gaèlic irlandès i n'és un protector ferotge. Les dificultats que tenen per conviure l'un amb l'altre trasbalsen els habitants d...
  • MADRES, HIJOS Y RABINOS
    HORVILLEUR, DELPHINE
    De la autora de «Vivir con nuestros muertos». En tiempos de repliegues comunitarios e identidades estáticas, ¿qué significan la pertenencia y la transmisión? En este iluminador ensayo, Delphine Horvilleur sostiene que, al contrario de lo que afirman los fundamentalismos, la transmisión de una tradición no debe ser la réplica de un conocimiento rígido e inflexible, sino que una ...
  • LAS REINAS DEL MAR
    WIESENTHAL, MAURICIO
    «Quizá debo comenzar explicando que mi vida de escritor ha sido bastante aventurera, más divertida y laboriosa que segura, y mucho más arriesgada y tormentosa que rentable. Tampoco es raro, si pensamos que el oficio de escribir es quehacer de horizonte: quesoñar de cielo, como las navegaciones». En esta fascinante epopeya—a veces memoria feliz, crónica de mil viajes narrados en...
  • LA COLONIA
    MAGEE, AUDREY
    Una soberbia novela sobre la compleja convivencia entre un pintor inglés y los habitantes de la pequeña isla irlandesa a la que viaja. Candidata al Premio Booker. Finalista al Orwell Prize y del Irish Book Award En el verano de 1979, un pintor inglés desembarca en una pequeña isla rocosa, de apenas un centenar de habitantes, frente a la costa oeste de Irlanda. El señor Lloyd ...
  • LA MEMORIA DE LOS ANIMALES
    FULLER, CLAIRE
    La aclamada autora de Tierra inestable firma una novela inquietante y emotiva en la que reflexiona sobre la libertad, la vulnerabilidad, el sacrificio y, ante todo, la necesidad de aferrarse a la vida mientras quede algo por lo que vivir. Una pandemia arrasa un mundo desprevenido. Neffy, una joven bióloga torturada por los errores que han hundido su carrera, decide participar e...
  • L'ARADA I L'ESPASA
    KALLIFATIDES, THEODOR
    Les obres que van situar Theodor Kallifatides com un dels grans escriptors europeus de la segona meitat del segle xx van ser les seves tres novel·les Pagesos i senyors (1973), L'arada i l'espasa (1975) i Una pau cruel (1977), que ara es tradueixen per primera vegada al català. Amb elles, Kallifatides va retratar la seva infancia i adolescència i, alhora, el període més tràgic d...

Altres llibres de l'autor

  • EL DESIG D'ORDRE
    SKRABEC, SIMONA
    Simona Škrabec diu que escriu per documentar la capacitat de travessar fronteres, d'ignorar classificacions apreses, d'insistir en la possibilitat d'una cartografia crítica que sospesa les categories amb les quals treballa. El desig d'ordre sembla un llibre teòric però no ho és. S'endinsa en qüestions com la invisibilitat de les cultures d'abast reduït, la diferència com a font...