EL EXTRANJERO

EL EXTRANJERO

SOCIOLOGÍA DEL EXTRAÑO

SIMMEL, GEORG

11,00 €
IVA inclós
No disponible
Editorial:
SEQUITUR
Any d'edició:
2012
ISBN:
978-84-15707-00-4
Pàgines:
96
Enquadernació:
Bolsillo
11,00 €
IVA inclós
No disponible

Articles relacionats

  • ELS DESPOSSEÏTS (EDICIÓ 50 ANIVERSARI)
    K. LE GUIN, URSULA
    En Shevek, el protagonista, és un físic que intenta desenvolupar una teoria temporal general. Anarres, el seu planeta, és en teoria una societat sense govern o institucions autoritàries. Per. fent recerca, es va adonant que la revolució que va crear aquest món està estancada, envoltada de murs que haurà dÆenderrocar. Les estructures de poder comencen a sorgir allà on no nÆhi ha...
  • BLACKWATER V. LA FORTUNA
    MCDOWELL, MICHAEL
    Descobreix el cinquè volum de la saga Blackwater. Una saga matriarcal. Dones poderoses que lluiten pel poder durant generacions. Una atmosfera única per a una lectura addictiva. Un retrat realista amb tocs sobrenaturals. Escriptura magistral i visual en un ambiciós projecte entre el pulp i l'HBO. «Michael McDowell: el meu amic, el meu mestre. Fascinant, aterrador, simplement g...
  • ORQUESTA
    OTERO, MIQUI
    Tras el éxito de Simón (Premio Ojo Crítico de Narrativa), «gran canto a la novela» (Sara Mesa), vuelve Miqui Otero y su «enorme talento» (ABC) con una noche de verano inolvidable. Valdeplata amanece después de la verbena de verano. Sobre el prado, cadáveres de estorninos, un billete rasgado, una bicicleta roja, una piruleta rota, sangre en una zapatilla. La Orquesta tocó toda l...
  • TRES RELATS DE PASSIÓ
    ZWEIG, STEFAN
    Un metge europeu a Malàisia que s'obsessiona fins a la bogeria amb una dona de l'alta societat, un matrimoni que es degrada i una nit novel·lesca que canviarà per sempre el destí del protagonista. Aquestes són les premisses dels tres relats seleccionats per a aquesta antologia, que van aparèixer el 1922 a l'editorial Insel de Leipzig. Tots tenen un element en comú: les conseqüè...
  • L'ALES A LA VORA DEL FOC
    FOSSE, JON
    En una casa a tocar d'un Fiord, la Signe, una dona ja gran, jeu en un banc i es veu a ella mateixa de jove caminant per les estances de la casa. Es veu dreta davant del finestral, contemplant les aigües del Fiord. Veu l'Asle, el seu marit, que hi sortia tot sovint a navegar amb una petita barca de rems fins que, un dia, no va tornar. A la vella casa, que s'omple de les veus del...
  • CUCHILLO
    RUSHDIE, SALMAN
    En estas desgarradoras nuevas memorias, Salman Rushdie -escritor internacionalmente admirado, defensor de la libertad de expresión y ganador del Premio Booker de los Bookers y del Premio de La Paz de los Libreros alemanes, entre otros muchos- narra cómo sobrevivió al atentado contra su vida treinta años después de la fatwa que ordenó el ayatolá Jomeiní contra él. Por primera ve...

Altres llibres de l'autor

  • ROMA, FLORENCIA, VENECIA
    SIMMEL, GEORG
    "Hay algo de intemporal en Roma que es lo que llama poderosamente la atención. La han cantado autores como Byron o Goethe, a los que cita Simmel, y otros que me atrevo yo a sumar aquí, para que no falte el aporte español, como Quevedo, en un bellísimo soneto, o como Gerardo Diego o Alberti, poetas de la Generación del 27. " ...
  • FILOSOFÍA DE LA MODA
    SIMMEL, GEORG
    Cuanto más nerviosa es una época, tanto más velozmente cambian sus modas, ya que uno de sus sostenes esenciales es la sed de excitantes siempre nuevos. ...
  • FILOSOFÍA DEL DINERO
    SIMMEL, GEORG
    El dinero es más que una medida de valor y medio de intercambio. Más allá de sus funciones económicas, simboliza y encarna el espíritu moderno de la racionalidad, de la calculabilidad, de la impersonalidad. Bajo su égida, ha prevalecido sobre la visión del mundo antiguo que otorgaba primacía a los sentimientos y la imaginación. Georg Simmel somete el dinero a examen, consideran...
  • EL ROSTRO Y EL RETRATO
    SIMMEL, GEORG
    Sabemos que la tarea del arte suele definirse como la de hacer visible el mundo mediante las imágenes, es decir, representarlo según las normas de la forma artística; pero retratar a una persona, ¿significa tan sólo darle visibilidad?, ¿una visibilidad meramente artística? Georg Simmel (1858-1918) ...